زوال و نابودی رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیسم نزدیک است/ شهادتِ شهدای محور مقاومت، خونی تازه در رگ‌های مقاومت جاری کرد

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم منحوس اسرائیل بداند که شهادتِ شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، خونی تازه در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت جاری نموده و منجر به اضمحلال و شكست كامل رژيم تروريستی صهيونيستی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۶ 04 October 2024

محمد امیر در گفت‌وگو با تابناک خوزستان گفت: خبر شهادت سید شهدای مقاومت، فرمانده مومن، مجاهد نستوه و دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله به دست رژیم خونخوار و منحوس صهیونیستی موجب تأثرِ عمیق عموم آزاداگان دنیا، دوست‌داران مکتب مقاومت و ملت دلیر ایران شد.

وی افزود: حقا که آن شهید سرفراز پاداش یک عمر جهاد فی سبیل الله را از رب الباقی دریافت کرد و به آرزوی دیرینه خود رسید اما رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیسم نه تنها با این عمل خبیثانه، به اهداف شوم خود نخواهد رسید بلکه زوال و نابودی خود را نزدیک تر نموده است.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی بداند که شهادتِ شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، خونی تازه در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت جاری نموده و منجر به اضمحلال و شكست كامل رژيم تروريستی صهيونيستی خواهد شد.

امیر افزود: این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف لبنان و جبهه مقاومت، امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و به ضرس قاطع می گویم که ما در این راه با تمام توان و امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آماده مجاهدت هستیم.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار