انتقاد از شهردار تنکمان در جلسه شورا/ تغییر شهردار تنکمان کلید خورد

برخی از اعضای شورای شهر تنکمان به شهردار گفته‌اند که در صورت عدم رفع مشکلات مردم در مدت زمان مشخص، برای تغییر وی اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۹ 07 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی روزها اخیر و با افزایش نعمات آسمانی در اکثر استان‌های کشور به ویژه استان البرز، بارش باران روی دیگر خود را نشان داد.
آب گرفتگی معابر و جوی‌های آب، معضلی است که همواره در روزها و ساعت‌های بارانی، گریبان شهروندان را می‌گیرد.
در تاریخ دهم آبان ماه نیز مردم ساکن تنکمان از توابع شهرستان نظرآباد با این معضل روبه‌رو شدند.
تابناک همان روز گزارشی را تحت عنوان "
آب گرفتی معابر تنکمان/ اعتراض مردم به شهرداری و شورا/ چرا با چند ساعت باران باید خیابان‌ها و جوی‌ها پر از گل و لای شود؟" منتشر کرد و نوشت: ظهر امروز مردم ساکن تنکمان از توابع شهرستان نظرآباد با مشکل آبگرفتگی گسترده معابر و مسدود شدن جوی‌های آب روبه‌رو بودند.
تعدادی از ساکنان تنکمان در تماس با خبرنگار تابناک البرز تاکید داشتند که ساختار هندسی نامناسب جوی‌های آب، عدم لایروبی به موقع این مسیرها و بی‌توجهی شهرداری و اعضای شورای شهر به مشکلاتی از این دست دامن زده و بارها معضلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است."
در نخستین جلسه شورای شهر تنکمان پس از انتشار این گزارش، برخی از اعضا به شدت از وضعیت پیش‌ آمده انتقاد کرده و شهردار و مدیریت خدمات شهری تنکمان را مقصر اصلی انتقادهای رسانه‌ای توصیف کردند.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که برخی از اعضای شورای شهر تنکمان به شهردار گفته‌اند که در صورت عدم رفع مشکلات مردم در مدت زمانی مشخص، برای تغییر وی اقدام خواهند کرد.
به نظر می‌رسد، اختلافات شورای شهر نظرآباد که مدیران فرمانداری و حتی استانداری البرز را به خود مشغول کرده، این بار به شهرداری تنکمان نیز سرایت کرده و باید منتظر اخبار جدیدی از این منطقه باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توده روستا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
باید تنکمان را از این شرایط نجات داد. تابناک متچکریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار