1646 تن مرغ منجمد،بین نیازمندان فارس توزیع شد

قائم مقام شرکت پشتیبانی امور دام فارس: سهمیه تعیین شده هم اکنون توسط فروشگاه‌های کارکنان دولت، فرهنگیان ، کارگران ، رفاه ، ارتش و تعاونی روستائی در سطح شیراز و شهرستان‌ها درحال توزیع است.
کد خبر: ۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳ 10 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛ بر اساس اعلام وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی وجه مرحله سوم سبد حمایت غذائی جهت خرید مرغ منجمد داخلی از شرکت پشتیبانی امور دام کشور توسط بانک مرکزی به کارت مشمولان تحت پوششش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) هستند واریز شده است.

ارسلان برخوردار سهمیه مرغ منجمد در نظر گرفته شده در این مرحله را یک هزار و 646 تن اعلام کرد و اظهار داشت: به هر یک از خانوارهای یک الی سه نفر به بالا به ازای هر نفر سه کیلو با بیشینه 9 کیلو توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان تحویل عاملان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه تعیین شده هم اکنون توسط فروشگاه‌های کارکنان دولت، فرهنگیان ، کارگران ، رفاه ، ارتش و تعاونی روستائی در سطح شیراز و شهرستان‌ها درحال توزیع است.

قائم مقام شرکت پشتیبانی امور دام فارس تصریح کرد: از کلیه عزیزانی که شامل این طرح حمایتی هستند درخواست می‌شود برای دریافت سهمیه خود به فروشگاه‌های ذکر شده مراجعه فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار