فعالیت 400 نفر از نیروهای شهرداری برای عادی‌سازی شرایط عمومی شهر

شهردار بندرعباس گفت: در حال حاضر 400 نفر از نیروهای آموزش دیده شهرداری بندرعباس برای عادی‌سازی شرایط عمومی شهر مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 11 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در حاشیه عملیات تیم‌های مدیریت بحران شهرداری بندرعباس پس از بارندگی و طوفان شدید شب گذشته، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از روزهای گذشته، پس از بارندگی بامداد امروز، شاهد کمترین اختلال در نظم شهر هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی تا ساعت 7 صبح امروز در بندرعباس حدود 31 میلیمتر باران باریده است، افزود: در حال حاضر شاهد کمترین آبگرفتگی نسبت به بارندگی‌های سال قبل در شهر هستیم.
 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته تمامی خورها، کانال‌ها و جوی‌های آب پاکسازی و بهسازی شده‌اند که این اقدام افزایش سرعت دفع بارندگی را به دنبال دارد.
 
امینی‌زاده با اشاره به اینکه به همراه بارندگی مقداری گل و لای و زباله نیز وارد خورها و کانال‌ها می‌شود که سرعت دفع آبها را کند می‌کند، بیان کرد: به همین دلیل، نیروهای شهرداری بندرعباس از ساعت ابتدایی آغاز بارندگی در سطح شهر مشغول فعالیت بوده و کار روانسازی دفع آبها را انجام داده‌اند.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز 400 نفر از نیروهای آموزش‌دیده شهرداری بندرعباس که از روزهای قبل به حالت آماده‌باش در آمده بودند، در سطح شهر مشغول فعالیت و انجام وظیفه برای عادی‌ کردن شرایط هستند.
 
به گزارش ایسنا، از ساعت نخست بارندگی بامداد گذشته مدیران، معاونان، شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق و نیروهای آموزش دیده مدیریت بحران شهرداری مشغول بررسی مشکلات ناشی از طوفان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار