در فرهنگسرای حجاب انجام شد:

تهیه 3000 سجاده چرمی برای بانوان زائر پیاده مشهدالرضا + تصاویر

مدیرفرهنگسرای حجاب مشهد گفت: بانوان شهر بهشت در حرکتی مردمی با هدف تهیه یک هدیه برای بانوی زائر پیاده 3000 جانماز چرمی آماده کردند.
کد خبر: ۱۴۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 08 December 2015
بنت الهدی جغتایی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: هدف این برنامه پیوند زدن حس ارادت و خدمت بانوان مشهدی به بانوان زائر پیاده امام رضا(ع) بود.
مدیر فرهنگسرای حجاب مشهد افزود: این برنامه با عنوان شوق ارادت به سبک میزبانی با شعار پویش هنرمندانه خدمت، زیارت و ارادت بانوان شهر بهشت انجام شد.
وی افزود: این جانمازهای چرمی در ستاد اسکان زائران پیاده در سطح شهر مقدس مشهد توزیع می شود و اولویت توزیع در ستادهایی است که دانشجو و دانش آموز خانم در آنها است.
جغتایی در ادامه گفت: در طی اطلاع رسانی ای که به تشکلها، فرهنگسراها، هنرجویان و مربیان انجام شد حدود 70 خانم برای تهیه این جانمازها اعلام آمادگی کردند و پای کار آمدند.
وی با تأکید بر مردمی بودن این کار افزود: فرهنگسرای حجاب فقط چرمها را خریداری کرده و مابقی کارها توسط خانمها به صورت رایگان انجام شده است.
مدیر فرهنگسرای حجاب گفت: این طرح برای اولین بار در مشهد اجرا شده است و هدف این طرح ارائه شوق و ارادت خانمهای مشهدی به زائران پیاده بارگاه منور رضوی در قالب هنر و پویش هنرمندانه بوده است.
جغتایی افزود: امسال نتوانستیم اطلاع رسانی گسترده ای داشته باشیم و امیدوارم با کسب این تجربه بتوانیم سال آینده کار را گسترش دهیم.
تهیه 3000 سجاده چرمی برای بانوان زائر پیاده مشهدالرضا

تهیه 3000 سجاده چرمی برای بانوان زائر پیاده مشهدالرضا

تهیه 3000 سجاده چرمی برای بانوان زائر پیاده مشهدالرضا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
اینا چرم نیس،پلاستیکه شبیه چرمه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار