یک‌هزار خدمات امدادی‌به‌مسافران درراه مانده

کد خبر: ۱۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 08 December 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت : درپی بارش برف وکولاک در 2 روزگذشته یک هزار امدادرسانی دراین استان انجام شد.

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان البرز ، احسان نصیری افزود : بر این اساس نیروهای هلال احمر در این استان در آماده باش کامل بوده و در محورهای مواصلاتی به یک هزار نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه کردند.

وی اضافه کرد : دراین مدت 6 نفرمصدوم شدند که چهارنفر ازمصدومان به صورت سرپایی درمان و دو نفر به مراکز درمانی منتقل که به علت وخامت و شدت جراحات یکی از مصدومین در محل حادثه فوت شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین مدت به 535 نفر ازمردم اسکان اضطراری در مسجد حضرت الجواد (ع) کمال شهر ،مسجد الزهرا اشتهارد،ترمینال شهید کلانتری ، مسجد ولی عصر (عج)هشتگرد ومسجد امام علی ابن ابیطالب (ع) کرج اسکان داده شده است .

وی افزود: همچنین دراین مدت عملیات رهاسازی برای 270 دستگاه خودرو از برف انجام شد.

وی با اشاره به بکارگیری 220 امدادگر و نجات گر برای ارائه خدمت به مردم، افزود: به علاوه یک هزارو 70تخته پتو، 535 بطری آب معدنی، 535 قوطی انواع کنسروجات ، 535 قرص نان، دربین مردم توزیع شده است.

نصیری افزود : طی تماس های مکرر از سوی شهروندان با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات مبنی و گرفتار شدن خانوده های آنان در محور قزوین –رشت محدوده کویین هماهنگی لازم با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امدادو نجات و استان قزوین صورت گرفت .

وی گفت: همچنین با هماهنگی انجام شده با جمعیت هلال احمر بویین زهرا برای یاری رساندن به هموطنان در آن محدوده اقدام به گشت زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار