انتشار یک مطلب موهن علیه غلامرضا تاجگردون

نکته عجیب این که در شروع فصل تبلیغات و انتخابات همان مطلب چند سال پیش توسط برخی افراد در فضاهای مجازی در حال دست به دست شدن است.
کد خبر: ۱۴۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 11 December 2015
اخیرا مطلبی علیه غلامرضا تاجگردون در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.

به گزارش بویرنیوز، این مطلب که یادداشت هفته نامه ۹ دی به مسئولیت حمید رسایی است، چند سال پیش در این هفته نامه منتشر شد.

نکته عجیب این که در شروع فصل تبلیغات و انتخابات همان مطلب چند سال پیش توسط برخی افراد در فضاهای مجازی در حال دست به دست شدن است.

هر چند نقد هر مسئولی آزاد است اما نباید در این زمینه پا را از دایره اخلاق و انصاف خارج گذاشت و برای رسیدن به مقصود از هر وسیله ای استفاده کرد.

تاجگردون یک مدیرملی محسوب می شود و با همه ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشد نباشد ایشان را در سطح ملی تخریب کرد و کسانی که در استان دست به چنین کاری می زنند قطعا دل در گرو توسعه استان و فرزندان آن ندارند.

تاجگردون البته که بزرگترین نقدی که بر او وارد است این که از فرصتی که در سطح ملی در اختیار دارد به شکلی که توقع می رفت در توسعه استان به کار نگرفت و نیروهای مدیریتی ناکارامد را به استان تحمیل نمود.

اما به هر حال با همه این نقدها غلام تاجگردون فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد است و تخریب ایشان در سطح ملی اقدامی مزدورانه است.

لذا از همه کسانی که دلی در گرو توسعه ای استان دارند انتظار می رود از اشاعه این گونه مطالب جدا خودداری کنند چرا که این اقدام مصداق خودزنی محسوب می شود و عواقب اخروی آن نیز جبران ناپذیر خواهد بود.

گفتنی است مطلب مذکور پر از نکات کذب و متناقض است که هدف آن تنها تخریب شخص تاجگردون و نه عملکرد وی است و این مطلب بیشتر از نگاه غرض ورزانه و مطامع سیاسی نگاشته شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار