کاندیداتوری کارشناس اقتصادی و دکتری کارآفرینی توسعه

واقعه محیرالعقول در فرایند انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخاباتی اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین/ غفلت اکثر رسانه های خبری از کاندیداتوری دکتر حکمت نوراللهی

استاد حکمت نوراللهی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد هم اکنون نیز در مقطع دکتری در رشته کارآفرینی توسعه مشغول به تحصیل می باشد و بیش از 23 سال تجربه اداری مرتبط و تدریس در مراکز دانشگاهی داخل استان و استانهای دیگر دارد ...
کد خبر: ۱۴۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 20 December 2015

آنچه که بر همگان اعم از سیاسیون و حتی مردم عادی از تحصیل کردگان و روشنفکران تا کسبه و بازاریان و کوچک و بزرگ در خصوص سیستم رسمی و غیر رسمی حاکم بر انتخابات روشن است، عبارت از اعلام کاندیداتوری افراد و اطلاع رسانی و در نهایت ثبت نام و تایید صلاحیت کاندیداها و انجام تبلیغات و نهایتا رای گیری و اعلام نتایج است که به نظر می رسد تمام وکمال در یک فرآیند برنامه ریزی شده رسمی و غیر رسمی انجام می پذیرد.

به گزارش تابناک اردبیل، هدف این سیستم در نهایت گزینش بهترینها برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطوح ملی و منطقه ای است، اما واقعه محیرالعقول در فرایند انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخاباتی اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین/ غفلت اکثر رسانه های خبری از کاندیداتوری دکتر حکمت نوراللهیآنچه در این واقعه محیر العقول به نظر می رسد، این است که در هیچ یک از خبرها حتی اسمی از یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی بنام             حکمت نوراللهی که در اولین روز ثبت نام نیز جزوء ثبت نام کنندگان بوده است ، وجود ندارد در حالیکه این کاندیدای مجلس دهم سابقه دو دوره حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل را داشته و از معدود صاحب نظران خوشنام ، صریح الهجه و واقع نگر منطقه است که بدون هیچ مصلحت اندیشی نسبت به بیان افکار و نظریاتش در محافل عمومی همچون جلسات کارشناسی اقدام می نماید.

در این زمینه می توان به نامه سرگشاده ایشان به آقای دکتر روحانی در خصوص سیاستهای اقتصادی و اداری دولت تدبیر و امید اشاره کرد. علیرغم اینکه استاد حکمت نوراللهی به طرفداری از گفتمان دولت و اعتقاد قلبی به آن شهره اند ، اما اعلام نظر صریح ایشان در خصوص نداشتن توجیه اقتصادی و زیست محیطی طرح پتروشیمی اردبیل قابل تحسین است.

همچنین داشتن وبلاگ شخصی و صحفه اختصاصی در فیس بوک و بیشترین بهره گیری از این امکان کم هزینه و کارآمد و موارد بسیار دیگر از راهبردهای قابل تحسین این کاندیدای خوشفکر و صاحب نظر محسوب می شود.

ایشان علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد هم اکنون نیز در مقطع دکتری در رشته کارآفرینی توسعه مشغول به تحصیل می باشد و بیش از 23 سال تجربه اداری مرتبط و تدریس در مراکز دانشگاهی داخل استان و استانهای دیگر دارد و به باور اکثر تحلیلگران شاید بهترین گزینه برای کسب آرای مردم اردبیل در راستای برنامه ریزی ، تصمیم سازی و تصمیم گیری برای استان محروم از توسعه پایدار باشد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
بنام خدا

مدیر محترم سایت تابناک اردبیل
باسلام و التماس دعا ؛
از حسن توجه حضرتعالی نسبت به توسعه استان و معرفی بی غل و غش دلسوزان و صاحبان اندیشه بدون ملاحظات مادی بی نهایت سپاسگزار و متشکرم . این است رسم دلسوزی به شهر و مردمان نیک سیرتش ... یا حق .

کلام اله اکبرزاده نیاری
جوادزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
اين آقا كه ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: برای حفظ بی طرفی و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، تا پایان انتخابات از انتشار نظر موافقان و مخالفان کاندیداها معذوریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار