فعالیت 650 تیم پلیس همدان در ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 650 تیم پلیسی در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در سطح استان، خدمات شایسته‌ای را به مردم و مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ 19 March 2015

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 650 تیم پلیسی در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در سطح استان، خدمات شایسته‌ای را به مردم و مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

به گزارش  فارس ؛ سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در آغاز طرح نوروزی پلیس همدان عملیات طرح نوروزی را یکی از عملیات‌های گسترده انتظامی، امنیتی و ترافیکی خواند و اظهار کرد: همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در این طرح قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مشارکت نهادهایی چون پایانه‌ها، پلیس راه، راهور، اداره راه، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و فوریت‌های پزشکی و شهرداری در این طرح، هدف اصلی را خدمت‌رسانی به مردم و کاهش تلفات ناشی از تصادفات و سوانح دانست.

فرمانده انتظامی استان همدان شعار این طرح را «آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی» عنوان کرد و خواستار توجه به رعایت قانون شد.

وی با بیان اینکه امسال 5 هزار نیرو برای عملیات پلیس در نظر گرفته شده است، از آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس همدان از 15 اسفندماه خبر داد.

مهدیان‌نسب گفت: 650 تیم پلیسی در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در سطح استان در دو شیفت، خدمات شایسته‌ای را به مردم و مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

وی برنامه‌ریزی برای شب چهارشنبه آخر سال، پنجشنبه آخر سال، ایام تعطیلات و روز 13 فروردین را از برنامه‌های اصلی پلیس دانست.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به فرهنگسازی‌ صورت گرفته در ارتباط با چهارشنبه آخر سال گفت: از سال 90 به بعد با اقدامات کنترلی پلیس تعداد مجروحان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال روند نزولی داشته است.

وی از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: با افراد هنجارشکن و مزاحم نیز برخورد جدی صورت می‌گیرد به طوری که تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

مهدیان‌نسب در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در تصادفات درون‌شهری در بخش فوتی، جرحی و خسارتی هفت درصد کاهش داشتیم، گفت: در کشف سرقت نیز با رشد هفت درصدی نسبت به سال قبل، موفق به کشف 98 درصد سرقت‌ها شده‌ایم.

وی با اشاره به جذب یک‌هزار و 600 پلیس افتخاری در استان، از بهره‌گیری از توان آنها در ایام نوروز خبر داد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار