کشف بیش از 37هزار انواع مواد محترقه در کاشان

تابناک: فرمانده انتظامی کاشان از کشف 37 هزار و 627 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی پورغلامحسین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از آماده باش کامل این نیرو در شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و آرامش در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع خواهد کرد.

وی چهارشنبه آخر سال را موضوعی اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه به دنبال ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای شهروندان است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با هرگونه اقدامات خلاف شرع، عفت عمومی و تخریب کنندگان اموال عمومی و خصوصی بدون هیچ مسامحه ای به شدت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سیاست ناجا در موضوع چهارشنبه آخر سال مانند سال های گذشته محله محور و کوچه محوراست.

وی به مردم توصیه کرد: برای سلامتی فرزندان به ویژه نوجوانان وجوانان در چهارشنبه آخر سال بیش از پیش مراقب باشند تا بدون حادثه، روزهای پایانی سال را پشت سر بگذارند و تعطیلات نوروز میهمان پلیس نباشند.

پورغلامحسین همچنین از کاهش 6 درصدی وقوع سرقت ها و افزایش 6 درصدی کشف آن در 11 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و تصریح کرد: آمارها بیانگر آن است که نیروی انتظامی در موضوع پیشگیری و کشف سرقت ها با تمام توان تلاش می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار