تصادفات برون شهری اردکان 17 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی اردکان گفت: امسال تصادفات برون شهری این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 17 درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۱۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 18 March 2015
تصادفات برون شهری اردکان 17 درصد کاهش یافت سرهنگ احمد کمالی در جمع خبرنگاران شهرستان افزود:خوشبختانه امسال نیز15 درصد آمار فوتی برون شهری کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی دیگر ارگان ها خط کشی خیابان ها ، رنگ آمیزی تابلوها و نصب گل میخ ها برای پیشگیری از تصادفات در شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی اردکان با ارائه گزارش عملکرد یکساله اش تصریح کرد: امسال 466دستگاه خودرو و 2هزار و 676 موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

کمالی اظهار کرد: در سال 93، 19هزار و 125 مورد تماس مردمی داشته ایم که حدود 11هزار و 249 موردآن تماس های ارشادی بوده که به راهنمایی مردم پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در کل 71 درصد تماس های حضوری و تلفنی در این شهرستان افزایش یافته است افزود:همچنین تماس های عملیاتی 7درصد کاهش و تماس های ارشادی 173درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی اردکان از کاهش 15درصدی سرقت در شهرستان و افزایش 49 درصدی آمار دستگیری ها در حوزه کالای قاچاق، مواد مخدر خبر داد و گفت: در کشف سرقت ها هم نسبتا موفق بوده ایم .

کمالی با بیان اینکه اگر بخواهیم امنیت در شهرستان برقرار شود مسلما نیاز به مشارکت مردم داریم تصریح کرد: امنیت تولید جمعی و به نوعی پلیس تابلو نظم و امنیت در جامعه است.

در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه اردکان تجلیل شد .

اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهریزد واقع شده است
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار