صدرنشینی نمایندگان فوتسال ساوه در لیگ دسته اول فوتسال کشور

تابناک: هر دو تیم فوتسال سن ایچ و شهرداری ساوه با کسب امتیاز در هفته سوم لیگ دسته یک فوتسال کشور در صدر جدول هر دو گروه الف و ب مسابقات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۵۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 26 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، درچارچوب هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم شهرداری ساوه در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت که درپایان این دیدار با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز در اولین بازی خارج از خانه خود در مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران در ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد اما تیم دانشگاه آزاد توانست با زدن سه گل، نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد.

این پایان کار نبود و هر تیم یک گل دیگر زدند تا دانشگاه ازاد با برتری چهار به سه پیش بیفتد ولی در دقایق پایانی تیم شهرداری گل تساوی را زد تا یک امتیاز از این بازی کسب کند.

در دیگر دیدار این هفته تیم سن ایچ در سالن 2500 نفری فجر ساوه پذیرای تیم شهرداری نکا بود که در پایان با نتیجه پرگل پنج بر دو این تیم را شکست داد.

در این دیدار امیر بهادر عباسی، محمد هاتفی، مهرداد کریمی، حمید طاهری و علی ابراهیم بیگی برای تیم سن ایچ گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری ساوه با کسب هفت امتیاز و سن ایچ ساوه نیز با کسب همین مقدار امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه های خود قرار گرفتند.

گفتنی است در هفته چهارم این رقابت ها پنج شنبه دهم دی ماه تیم شهرداری ساوه پذیرای تیم چکاد آتیه شهریار است و سن ایچ ساوه در ماهشهر به مصاف تیم استقلال نوین خواهد رفت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار