مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان

غبار روبی بقاع متبرکه شاخص گیلان

مراسم غبارروبی بقاع متبرکه در مناطق مختلف استان در آستانه فرارسیدن سال جدید با حضور مسوولان محلی، هیات امناء و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شده است.
کد خبر: ۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 18 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: مراسم غبارروبی بقاع متبرکه در مناطق مختلف استان در آستانه فرارسیدن سال جدید با حضور مسوولان محلی، هیات امناء و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی افزود: بقاع متبرکه خواهر امام رضا (ع) و امامزاده هاشم در رشت، بقعه متبرکه آقاسید نجفی بندرانزلی، بقعه آقامیرقوام زیگسار شهرستان صومعه سرا و .... از جمله بقاع متبرکه ای که غبارروبی و عطرافشانی شدند.

وی اظهار داشت: غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شاخص استان گیلان با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای اجرای طرح آرامش بهاری و ارایه خدمات مطلوب برای زائران انجام گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان همچنین در رابطه با اجرای طرح آرامش بهاری خاطرنشان کرد: این طرح در 200 بقعه متبرکه استان در نوروز 94 اجرا می شود. 

وی غبارروبی را از برنامه ها قبل از اجرای طرح آرامش بهاری عنوان و تصریح کرد: برنامه زمان سال تحویل، حضور امامزادگان و روحانیون برای اقامه نماز، پاسخ به سووالات و شبهات، مشاوره و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه ها در اجرای این طرح است. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار