معاون علوم پزشکی کردستان خبر داد

افزایش کشته‌شدگان تصادف محور سنندج‌مریوان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: تعداد جان‌باختگان حادثه تصادف تانکر سوخت با 2 خودرو پژو و پراید در محور سنندج ‌مریوان به 5 نفر رسیده و 5 نفر دیگر هم مصدوم هستند که 3 نفر از آنها وضعیت مناسبی ندارند.
کد خبر: ۱۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 22 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، هومن قصری در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: در تصادف شب گذشته محور سنندج مریوان در نزدیکی روستای نگل ابتدا 4 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند گفت: 2 نفر از آنها دچار شکستگی شده بودند که به بیمارستان بعثت منتقل شدند و 4 نفر نیز دچار سوختگی بودند که به بیمارستان توحید سنندج انتقال داده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: یک نفر از این 4 نفر که دچار سوختگی 95 درصد شده بود، 2 ساعت پیش فوت کرد.

وی گفت: این حادثه در مجموع تا این لحظه 5 فوتی و 5 زخمی داشته که 3 نفر از مصدومانی که دچار سوختگی شده‌اند وضعیت مناسبی ندارند و مجاری تنفسی آنها نیز دچار آسیب شده است.

قصری افزود: به همین دلیل این احتمال وجود دارد که تعداد دیگری از کسانی که در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند، جان خود را از دست بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار