احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی

کد خبر: ۱۶۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 January 2016


هواشناسی استان البرز آب‌گرفتگی معابر عمومی، سيلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دليل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی به دليل بارش برف و يا مه غليظ را پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر و با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: روز گذشته ورود یک سامانه بارشی نسبتاً فعال از سمت غرب کشور استان البرز را تحت تأثیر قرار داده است.

رحمانیان در ادامه تأکید کرد: امروز و فردا افزایش ابر به‌تدریج بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق استان مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز برای امروز، شنبه و فردا يكشنبه، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سيلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دليل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی به دليل بارش برف و يا مه غليظ را پیش‌بینی کرد.

وی در ادامه توصیه کرد: شهروندان اقدامات ايمنی به‌منظور كاهش خسارت در نظر گرفته شود و برای تردد در گذرگاه‌های كوهستانی، تجهيزات زمستانی ازجمله زنجير چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

اعلام وضعیت جوی در منطقه کوهستانی دیزین و محور چالوس

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی امروز شهرستان کرج را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق مه آلودگی را پیش‌بینی کرد.

رحمانیان دمای هوا در منطقه دیزین را منفی ۴ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: وضعیت هوا در این منطقه نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

وی در پایان وضعیت جوی محور چالوس را همراه با بارش باران و برف اعلام کرد و گفت: احتمال رعدوبرق مه آلودگی در این محور وجود دارد در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد ۲۸ کیلومتر بر ساعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار