فرماندارمهریز:دهه فجر بهار جمهوری اسلامی است

کد خبر: ۱۷۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 04 February 2016

به گزارش تابناک یزد،فرماندار مهریز گفت: سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فرخنده فجر یک فرصت مناسب است تا با برنامه های مختلف دانش آموزان و آینده سازان را در جریان ثمرات و برکات مختلف نظام قرار دهیم .

 سید محمد رستگاری  در شورای آموزش و پرورش مهریز با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر بهار جمهوری اسلامی و هنگامه عزت و استقلال میهن اسلامی است .
وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران با رهبری های حضرت امام خمینی (ره) و با فداکاری و ایثار جان و مال موفق شدند تا این نظام را در کشور اسلامی ما مستقر نمایند .
فرماندار مهریز اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عمر 37 ساله خود در بخش های مختلف داخلی و خارجی دارای برکات بسیار فراوان است که باید در قالب برنامه های مناسب تبیین شود .
رستگاری به اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال اشاره و از مسئولان و فرهنگیان خواست تا بنحو شایسته زمینه حضور گسترده نسل جوان را در این روز فراهم کنند .
فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در آن برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی اشاره و بر رعایت مقررات در تمامی ابعاد تاکید نمود .
رستگاری به موضوع مهم پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و انجام برنامه های مناسب فرهنگی و اطلاع رسانی اشاره و از ستاد اسکان آموزش و پرورش خواست تا بصورت جدی در این زمینه اقدام کنند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار