«جشن پیروزی» هیجان روزهای انقلاب را در یزد زنده کرد

امروز، ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی در یزد، جشن پیروزی برگزار شد و حال و هوا و هیجان روزهای انقلاب را بار دیگر در یزد زنده کرد.
کد خبر: ۱۷۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 11 February 2016

به گزارش تابناک یزد، جشن پیروزی صبح امروز با حضور هنرمندان یزد از ساعت 7:30 دقیقه صبح در میدان آزادی و ابتدای خیابان فرخی آغاز شد و هنرمندان کمدین و محبوب یزد، به اجرای برنامه‌های ویژه پرداختند.

در این برنامه که حضور کودکان و نوجوانان در آن چشمگیر بود، سرودهای مختلف انقلابی با اجرای شاد هنرمندان یزدی گوش‌نوازی می‌کرد.

این برنامه که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد، تعداد زیادی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان را دو ساعت قبل از آغاز راهپیمایی به محل اجتماع راهپیمایان کشاند.

برگزاری مسابقه، اجرای سرودهای مختلف، توزیع پرچم ایران در بین مخاطبان، اجرای برنامه‌های طنز و ... از برنامه‌های این جشن بود.

هم‌اکنون نیز مراسم راهپیمایی در یزد آغاز شده و مردم یزد با حضور گسترده‌ای راهپیمایی خود را از میدان آزادی (باغ ملی) به سمت خیابان فرخی آغاز کرده‌اند و پس از طی این خیابان و خیابان امام خمینی (ره) در تکیه امیرچخماق گردهم خواهند آمد.

دریابان علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی نیز امروز سخنران ویژه مراسم راهپیمایی یزد خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار