122فضای آموزشی درایلام پذیرایی مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آمادگي 122 فضای آموزشی استان براي میزبانی فرهنگیان در سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 24 February 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان از آمادگي 122 فضای آموزشی استان براي میزبانی فرهنگیان در سفرهای نوروزی خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام،«علی بیرانوند» اظهار کرد: 122 فضای آموزشی با ظرفیت 766 کلاس در شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان براي ميزباني فرهنگيان در ایام نوروز 95 آماده و تجهیز شده است.

وی افزود: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان باید با برنامه‌ریزی و تلاش اثرگذار خود نسبت به فرهنگیانی که از سراسر کشور به استان سفر می‌کنند خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم منزلت معلمان عزیز از هیچ تلاشی فرو گذار نکند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ايلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای آماده‌سازی 122 مدرسه با ظرفیت 766 کلاس درس که در سطح استان صورت گرفته، اضافه کرد: ایجاد فضای آرام و مطمئن اسکان، تهیه ملزومات و امکانات مناسب اسکان و ارائه خدمات ورزشی جهت فرزندان آنان و زیبا سازی فضای مدارس را از جمله موارد قابل توجه در اسکان نوروزی فرهنگیان است.

بیرانوند خاطرنشان كرد : طبق روال سال‌های گذشته آمادگی کامل برای پذیرش فرهنگیان سراسر کشور وجود دارد و برنامه‌های پذیرش با بالابردن سطح امکانات، تقویت خواهد شد.

وی با بيان اينكه امسال کیفیت واحدهای پذیرش را در سطح قابل قبولی افزایش خواهیم داد، تصریح كرد : 14 ستاد اسکان برای تسهیلات نوروزی توسط مجموعه آموزش و پرورش استان آماده شده که مسافران با مراجعه به این مراکز برای اسکان راهنمایی می‌شوند./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار