مدیرکل کمیته امداد استان لرستان:

سطح علمی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان قابل قبول است

دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان از نظر سطح علمی در سطحی خوب و قابل قبول قرار دارند.؛196 نفر از دانشجویان تحت کمیته امداد استان جزء نخبگان علمی، ورزشی و قرآنی هستند.
کد خبر: ۱۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 04 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت : ارائه خدمات حمایتی فرهنگی در جهت تقویت فرهنگی مددجویان از برنامه های شاخص کمیته امداد استان لرستان محسوب می شود.

وی که در دیدار کارکنان کمیته امداد استان با نماینده ولی فقیه در لرستان سخن می گفت با بیان اینکه ارائه خدمات حمایتی فرهنگی در جهت تقویت فرهنگی مددجویان از برنامه های شاخص کمیته امداد استان لرستان است عنوان کرد: شش هزار و 135 دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد استان بهره مند شده اند.

محمدی فارسانی افزود: تعداد پنج هزار دانشجودر داخل استان و یک هزار و 135 دانشجوی تحت حمایت این نهاد در خارج از استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: از بین دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تعداد 500 نفر در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

محمدی فارسانی بیان کرد: 196 نفر از دانشجویان تحت کمیته امداد استان جزء نخبگان علمی، ورزشی و قرآنی هستند.

وی عنوان کرد: دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان از نظر سطح علمی در سطحی خوب و قابل قبول قرار دارند.

محمدی فارسانی با اشاره به ایجاد اشتغال برای سه هزار و 564 نفر از مددجویان امدادتصریح کرد: در این راستا اعتباری نزدیک به 33 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اشاره کرد: هم اکنون 9درصد جمعیت استان شامل 72 هزارو 467 خانوار معادل 154 هزارو 581 نفر معادل تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

جاسم محمدی فارسانی در پایان یادآور شد : از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان 45 درصد در مناطق شهری و 55 درصد در مناطق روستایی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار