اسکان گردشگران نوروزی گیلان به سهولت انجام می گیرد

کد خبر: ۱۹۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 08 March 2016
استان‌ها > گیلان - مسئول کمیته اسکان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از آمادگی کامل برای پذیرش گردشگران نوروزی خبر داد و گفت:در ایام عید اسکان گردشگران نوروزی گیلان به سهولت انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ؛ نشست کمیته اسکان این اداره کل به منظور تمهید مقدمات اسکان مسافران نوروزی در مدارس و تاسیسات اقامتی استان با حضور معاون گردشگری برگزار شد.
در این نشست فرشید شهبازی مسئول کمیته اسکان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اشاره به نقش موثر اسکان در آسودگی خاطر گردشگران و تداوم سفر به استان اظهار داشت: ستاد اسکان این اداره کل تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن زمینه ارائه خدمات مناسب به میهمانان در نوروز 95 به کار خواهد بست.
وی بهره مندی از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات اسکان به گردشگران نوروزی را یک ضرورت خواند و افزود: باید امکانات به گونه ای فراهم شود تا گردشگران نوروزی بدون هیچ دغدغه ای از امکانات موجود بهره مند شوند.
شهبازی تصریح نمود: طی روزهای گذشته ظرفیت هایی که در ستاد اسکان گردشگران معین شده مورد بازدید قرار گرفت و با خوابگاه های دانشجویی جهت بهره گیری از فضای آنها برای اسکان گردشگران رایزنی های لازم انجام شد.
این مسئول با بیان اینکه مساجد و ورزشگاه های استان بعنوان اماکن ضروری در مواقع بحران برای اسکان گردشگران معین شده، بیان داشت: گیلان آمادگی کامل برای پذیرش گردشگر دارد و فضای همدلی در بین دستگاه هی اجرایی استان حاکم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار