کاهش 18 درصدی جرائم در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كاهش 18 درصدي جرائم در اين استان طي ايام نوروز امسال در مقايسه با سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 06 April 2015

تابناک فارس: سردار "احمدعلي گودرزي" صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومي پليس فارس با بيان اين مطلب گفت: با حضور موثر پليس، افزايش گشت ها و تلاش مضاعف و شبانه روزي ماموران انتظامي استان در ايام نوروز امسال جرائم 18 درصد در مقايسه با سال قبل كاهش داشته است.

وي بيان كرد: با وجود افزايش ترددها در جاده هاي فارس، در نوروز امسال با اقدامات انجام شده و تشديد 70 درصدي اعمال قانون در خصوص تخلفات راهنمايي و رانندگي،‌جان باختگان ناشي از تصادفات در اين مدت 12درصد و معادل 10 نفر كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به افزايش 12درصدي كشف سرقت ها در اين ايام گفت: زحمات و تلاش كاركنان پليس فارس براي مردم محسوس است و استاندار فارس نيز از عملكرد مثبت نيروي انتظامي استان در جاده ها و شهرها تقدير كرده است.

سردار "گودرزي" وجود هم دلي و هم زباني در مجموعه انتظامي استان فارس را از نقاط قوت در خدمتگزاري هر چه بهتر به مردم عنوان كرد و گفت: براي تحقق شعار امسال فرماندهي معظم كل قوا، پليس فارس تلاش مي كند با انجام صحيح وظايف خود و خدمت به مردم و ‌تعامل و هم دلي با مردم و ساير سازمان ها، اين شعار را به شعور تبديل كند.

وي از فرماندهان و مسئولان انتظامي استان قارس خواست ضمن تلاش در راستاي تعالي رفتار فردي و اجتماعي كاركنان، بر زيرمجموعه خود نظارت كامل داشته و نظم و انضباط را در همه امور و ماموريت ها سرلوحه كار خود قرار دهند.

گفتني است در ادامه يگان هاي انتظامي مستقر در ميدان با نظمي خاص از مقابل جايگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار