حضور 104 هزار مسافر در مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 104 هزار نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شد.
کد خبر: ۲۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری پانا،فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال بیش از 104 هزار نفر روز میهمان فرهنگی و غیرفرهنگی در اقامتگاه ها و مدارس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان، اسکان داده شدند.

وی افزود: در طول فعالیت 16روزه این ستادها، 13828 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی به همراه 38192 همراه در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان اسکان داده شدند.

سیدمصطفوی با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان فرهنگیان استان اظهار کرد: کارکنان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تجهیز و تنظیف کلاسها و نیز تدارک دیدن کلاسهایی ویژه برای میهمان نوروزی، تکریم جایگاه معلمان و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان کشور را اولویت کار خود قرار داده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در نوروز امسال 82 مدرسه جدید و نوساز با یک هزار و 210 کلاس به همراه مراکز تربیت معلم، خانه های معلم و اردوگاه ها برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده اند.

سیدمصطفوی اظهار کرد: بیشترین میهمانان وارد شده به استان در نوروز 93 از استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، تهران و زنجان بوده اند که تقریبا مشابه سال گذشته می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: شهر ستانهای مهاباد ، ارومیه ، ماکو ، خوی ، پیرانشهر و سردشت بیشترین میزان جذب گردشگر و اسکان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز سال گذشته در راستای جلب رضایت بیشتر گردشگران و نیز ارائه خدمات بهتر برای تجهیز مراکز اسکان میهمانان فرهنگی استان هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار