نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 95
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مدیریت جناحی جوابگو نیست گفت: انتخابات در استان کرمان با بی طرفی کامل و کمترین تخلف برگزار شد و این در حالی است که در مواردی طی سال های قبل در برخی شهرستان ها تنش هایی داشتیم.
کد خبر: ۲۰۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 04 April 2016

علیرضا رزم‌حسینی در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 95 اظهار داشت: با همگرایی کم سابقه در استان کرمان انتخابات با بی طرفی کامل و کمترین تخلف برگزار شد و این در حالی است که در مواردی طی سال های قبل در برخی شهرستان ها تنش هایی داشتیم.

وی تصریح کرد: مدیریت جناحی هیچگاه جواب نداده و نخواهد داد و تنها با مدیریت جهادی است که می توان از ظرفیت‌های موجود در کشور و استان استفاده کرد و استان را ساخت. مدیران باید مدیریت جهادی را مبنای عمل قرار دهند و مدیری که نمی تواند اینگونه کار کند، باید اعلام و کناره گیری کرده تا فرصت برای افراد تازه نفس و مجاهد فراهم شود.

رزم حسینی بروکراسی اداری را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر با بروکراسی اداری می خواستیم هشت سال جنگ را اداره کنیم، هنوز خرمشهر در دست اشغالگران بود. چسبندگی بروکراسی اداری باعث عقب ماندگی است و مشکلات بروکراسی ادرای سرمایه گذاران را گرفتار کرده است اما دستگاه ها تا جایی که اختیارات به آنها اجازه می دهد مشکلات را برطرف کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار