جشن رفع بی آبی در عنبران برگزار می شود

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشن رفع بی آبی اهالی عنبران نمین قبل از فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 10 April 2015
منصور حقیقت پور در بازدید از پروژه در حال اجرای آبرسانی نمین به عنبران روند اجرای این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اعتبار 30 میلیارد ریالی ویژه این طرح به طور کلی تامین شده و اجرای این طرح باید قبل از خرداد ماه به پایان برسد.

وی به پیگیری جدی تخصیص 105 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده در سفر آقای نوبخت برای سد عنبران اشاره کرد و افزود: امسال سال خوبی برای اجرای این پروژه خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، امام جمعه عنبران هم در این بازدید از تعطیلی و کندی ایجاد شده در روند اجرای سد عنبران انتقاد کرد و خواستار پیگیری جدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تخصیص اعتبارات مصوب این سد با هدف رفع دغدغه اهالی و باغداران این منطقه شد.

حجت الاسلام سیدیاور مرادی همچنین با اشاره به هدر رفت آب رودخانه عنبران چای از پاییز سال گذشته تاکنون و ادامه دار بودن این روند تا پایان فصل بهار گفت: اگر این آبها مهار شود می تواند تحول عظیمی در توسعه باغات و بحث کشاورزی منطقه ایجاد کند.

فرماندار نمین نیز از آغاز اجرای 21 پروژه عمرانی با 161 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته در بخش عنبران خبر داد و خواستار توجه نمایندگان به رفع نیازمندی های اهالی این بخش شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار