کشف بيش از ۲۳ کيلوگرم انواع مواد مخدر در قزوين

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۲۳ کيلو و ۹۲۵ گرم انواع مواد مخدر با دستگيری چهار سوداگر مرگ در قزوين خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 19 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ محسن قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین- زنجان به دو مسافر یک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسی از لوازم این افراد مقدار ۱۱ کیلو و ۹۲۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : این ماموران در اقدامی دیگر پس از کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی فردی را که در حال فروش و جابجایی مواد مخدر  از استان البرز به استان قزوین بود شناسایی و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف ۲ کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قزوین – زنجان از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برشمرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار