بار دیگر در یزد:

انتقاد تند سردار نقدی از رییس جمهور دولت اصلاحات

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان باردیگردر شهر یزد به انتقاد شدید از عملکرد رییس جمور دولت اصلاحات پرداخت.
کد خبر: ۲۱۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،او چند وقت پیش(اواخر سال گذشته)نیز با حضور در یزد به شدت از عملکرد دولت اصلاحات انتقاد کرده بود.

وی در جمع بسیجیان امامزاده سیدجعفر یزد گفت: شهر مکه ابوجهل دارد اما علی و پیامبر هم دارد،یزد را به عنوان نماد مبارزه با طاغوت یعنی شهید صدوقی می شناسند.
وی ادامه داد: یزد را با اسوه اخلاق و تقوا ، آیت الله سید روح الله خاتمی می شناسیم، یزد را با عنوان نماد مبارزه با استکبار و نفوذ یعنی شهید منتظر قائم می شناسیم و هیچ کس حق ندارد نام افرادی که با دشمن نشستند و با مستکبران فالوده خوردند و از شاه عربستان پول گرفتند بر این شهر بدانند و این خیانت به مردم دارالعباده یزد است.
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا عنوان کرد: آمریکا تعهداتی داد که اکنون همه آنها را نقض می‌کند و با این رفتار خود به همه دنیا به ویژه مردم ایران ثابت می‌کنند که آمریکا نه تنها اهل گفت‌وگو و سازش نیست؛ بلکه فقط زبان زور را می‌فهمد.
نقدی ادامه داد: ملت ایران همواره حریف قدرتمندی برای آمریکا بوده و در هر نقطه از کشور که آمریکا ورود کرده، یقه آمریکا را گرفته که نمونه آن صحرای طبس، آب‌های خلیج‌فارس و ... بوده است و اگر فرمانده کل قوا اراده کنند، همه منطقه خاورمیانه در مشت نیروهای انقلابی خواهد بود و آمریکا برای همیشه به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت.
وی عنوان کرد: عده‌ای در کشور ما خوش‌خیال هستند و در خواب غفلت طی می‌کنند، اما بدانند که ما باید به ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و به جوانان خود اتکا کنیم تا به پیشرفت دست پیدا کنیم و امید به آمریکا، هیچ مشکلی از ایران حل نخواهد کرد.
در هیمن حال علی مطهری در گفتگو با ایلنا٬ با انتقاد از عدم قرائت تذکرش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز تذکری به وزیر دفاع و نیروهای مسلح در خصوص صحبت‌های اخیر سردار نقدی درباره آقای خاتمی رئیس جمهور پیشین تقدیم هیات رئیسه کردیم که متاسفانه آقای دهقان از اعضای هیات رئیسه با اعمال نظر شخصی خود از قرائت آن در صحن خودداری کرد.

وی افزود: سردار نقدی اخیرا در یکی از سخنرانی‌های خود آقای خاتمی را متهم کرده‌ که در سال 88 در ملاقات با ملک عبدالله٬ یک میلیارد دلار پول دریافت کرده و در جای دیگری از سخنان خود ایشان را فردی غیر شیعه  و غیر سیاسی خوانده بود.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: ما در این تذکر که خطاب به وزیر دفاع و نیروهای مسلح بود خواستار پیگیری این مسئله از سوی این وزارتخانه شدیم تا تذکر لازم را به سردار نقدی بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توضیح علت عدم قرائت این تذکر در صحن گفت: متاسفانه آقای محمد دهقان چون شخصا با این تذکر مخالف بود٬ از قرائت آن در صحن خودداری کرد.

وی افزود: البته هنگامی که دلیل این مسئله را از آقای دهقان جویا شدم٬ اعلام کرد که از رئیس جلسه در این خصوص تعیین تکلیف کرده و آقای محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را در آن لحظه برعهده داشت اجازه قرائت این تذکر را نداده است.

مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد پیگیری این موضوع را ندارد٬ اعلام کرد: حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و قصد داریم دلیل این اتفاق را از هیات رئیسه جویا شویم و برای پیگیری آن می‌توانیم در قالب تذکر شفاهی در صحن این موضوع را مطرح کنیم و امیدواریم هر کاری که مناسب بود برای رفع این مشکل انجام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
خاتمی درقلب ماست شما ها هر چی دوست دارید بگویید
او پیش مردم عزیز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
یکی نیست بگه که احمدی نژاد رئیس دولت پاکدست ظرف 8 سال 700 میلیارد دلار رو معلوم نیست چیکار کرده اونوقت گیر دادن یه رئیس دولت اصلاحات.
خب پدر آمرزیده یک سوزن هم به اون بزن.
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
آقای « نقدی » چرا جلوی اسلحه هائی که عربستان بر علیه نظام اسلامی ایران میان اشرار شرق وطن عزیز مان توزیع می کند را نمی گیرید ؟. چرا با اشرار مخالف نظام و ولایت فقیه نمی جنگید ؟!!! چرا بیلان خدمات داشته و نداشته خود ، در برابر چنین بودجه ای بسیار هنگفت ، را ارائی نمی دهید ؟!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار