رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان خبرداد:

پیش بینی 3500 میلیارد اعتباربرای اجرای طرح های سند اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ،عنوان کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود.
کد خبر: ۲۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 25 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ،عنوان کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود.

علی هادی چگنی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود:: چهارچوب ها و سیاست های حوزه اقتصاد مقاومتی در استان مشخص شده است، اظهار داشت: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده و از این پس جلوی عملکرد سلیقه ای افراد گرفته می شود.

وی تاکید کرد: در ابتدای سال تهیه سند اقتصاد مقاومتی استان آغاز و این سند برای سال مالی ۹۵ تدوین شده است، هادی چگنی عنوان کرد: روش تنظیم این سند پروژه محور است و مشخص شده هر دستگاهی باید چه پروژه هایی در سال اجرا کند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود.

هادی چگنی خاطر نشان کرد: این اعتبار شامل اعتبار های دولتی، استانی، بخش خصوصی و تسهیلات است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان تصریح کرد: در هفته آینده و طی سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سند اقتصاد مقاومتی استان رونمایی می شود.

علی هادی چگنی اظهارکرد: این سند حالت کاربردی داشته و علاوه بر آن برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی ملی نیز در برخی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار