در این بسته فرهنگی از بین 21 برگه و تراکت ارائه شده به حاضران، عملا 19 تراکت تبلیغاتی متعلق به 2 بانک معروف در کنار دو برگه با موضوع فرهنگی وجود داشت!
هرچند تصاویر این برگهها موجود است اما بنا به تبلیغ یا توهین نشدن به هیچ مجموعهای، منتشر نمیشود.
همراه بانک، وام قرضالحسنه، کارت مجازی، پایانههای شعب، اینترنت بانک، پایانههای خودپرداز، تلفنبانک، پایانههای فروش، کارت خانواده، .. کارت، هدیه کارت، بن کارت، خدمات متنوع بانکداری، همراه بانک ..، اینترنت بانک..، + 5 برگه تبلیغات کلی خدمات بانکی
اگرچه وزارت آموزش وپرورش و ادارات تابعه در استانها نیز همانند دیگر بخشهای دولت با مشکلات مالی ناشی از وضعیت اقتصادی کشور مواجه هستند و ناگزیر از جلب حامیان مالی برای برگزاری امور خود، اما اینکه تبلیغات بانکها به عنوان بسته دانشآموزی به نوجوانان ارائه شود، یک کج سلیقگی و شایسته تجدیدنظر محسوب میشود.
حال که برای جبران همکاری بانکها یا دیگر مجموعههای اقتصادی، اطلاعرسانی از خدمات و همکاری حمایتی آنها اجتناب ناپذیر مینماید، دستکم میتوان با پربارتر کردن وجه فرهنگی بستههای فرهنگی و تناسب محتویات موجود در آنها بار فرهنگی آن را غنیتر کرد.
تابناک مازندران در صورت لزوم آمادگی انتشار پاسخ مسئولان آموزش وپرورش در این مورد را دارد.
انتهای پیام/