اعتراض اهالی دو روستا به اجرای آسفالت در مسیر روستاهایشان !

کد خبر: ۲۲۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 03 May 2016
به گزارش سفیر دنا درخواست اهالی روستای سرمور از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا برای تهیه گزارشی از روند اجرای پروژه آسفالت این روستا بهانه ای بود تا خبرنگار ما با حضور در محل اجرای این پروژه از نزدیک شاهد نگرانی و علت گلایه های این افراد قرار بگیرد.

بازگشایی و حصار کشی جاده دسترسی بین دو روستای کوخدان و سرمور به فاصله کمتر از دو کیلومتر فاز نخست حل بخشی از مشکلات اهالی این روستا برای تسهیل در عبور و مرور بود که از سالیان گذشته در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار داشت.

این پروژه که بعد از سالها وقفه و به صورت کج دار و مریز به مرحله آسفالت رسیده است و قرار بود پیش از اینها اسفالت و مورد بهره برداری قرار گیرد با یک چالش جدید مواجه شده است که مردم این روستاها را از آسفالت کردن آن پشیمان کرده است.

سفیر دنا

بعد از بازگشایی جاده چهار متری و تبدیل شدن این مسیر به جاده ای با عرض شش متر نوبت به آسفالت این مسیر رسیده است که به نظر میرسد در صورت ادامه روند کنونی اجرای این پروژه، در آینده ای نزیدک شاهد تخریب گسترده در این مسیر که تعداد زیادی از روستاها را به همدیگر متصل میکند باشیم.

مردمی که سالهای سال در انتظار سر و سامان یافتن آن بودند گویا اکنون در مقابل اجرای آن قرار گرفته اند تا لااقل پول بیت المال به هدر نرود.

سفیردنا

عدم زیر سازی بخش جدید و الحاق شده به جاده پیشین و در کنار عزم مسئولان برای آسفالت این مسیر موجب نگرانی های زیادی بین مردم این روستاها شده است،فرامرز صابری یکی از اهالی روستای سرمور در این باره به خبرنگار سفیر دنا گفت:پیمانکار این پروژه تا کنون هیچ اقدامی برای زیر سازی این مسیر نکرده است و تنها با ریختن لایه ای از خاک بدون از هر گونه زیر سازی و ریختن بیس مخصوص و همچنین استفاده از غلطک قصد آسفالت مسیر را دارد.

سفیردنا

عدم نظارت اداره راه و شهرسازی بر اجرای این پروژه به گونه ای بوده که همانگونه که در تصاویر نیز پیدا است بخش زیادی از این مسیر به گل و لای تبدیل شده و عملا خبری از زیر سازی در این مسیر نیست.

نگرانی اهالی این مناطق به تخریب این آسفالت در آینده ای نزدیک است چرا که این مسیر در میان باغات کشاورزی عبود میکند و با عبور روان آبهای کشاورزی و حتی بارندگی ها احتمال تخریب گسترده این آسفالت وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار