پرداخت 373 وام اشتغال به کمیته امدادی ها

فرماندار تویسرکان از پرداخت 373 مورد وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد تویسرکان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 12 May 2016
فرماندار تویسرکان از پرداخت 373 مورد وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد تویسرکان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، حبیب مومیوند ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانک‌های عامل توسط کمیته امداد، با اشاره به رضایت‌مندی نسبی شهرستان از خدمات‌دهی بانک‌ها اظهار کرد: هدف همه ما باید خدمت به مردم به ویژه قشر محروم باشد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل »، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌ها را وظیفه همه خواند و افزود: همه باید برای مقاوم کردن اقتصاد همتی ویژه را سرلوحه کار خود قرار دهیم به نحوی که وضعیت اقتصاد با تکانه‌های داخلی و خارجی به راحتی به‌هم نریزد.

فرماندار شهرستان تویسرکان تاکید کرد: اساسی‌ترین مولفه در اقتصاد مقاومتی اشتغال‌زایی پایدار است که باید با دقت و توجه بیشتری به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه اشتغال باید به معنای واقعی صورت گیرد، بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد تأکید کرد و گفت:  تنها نباید بر آموزش و اعطای وام به مددجویان اکتفا شود؛ بلکه افراد باید به مهارت‌های ضروری در عرصه‌های مختلف کار مورد نظر مجهز باشند.

مومیوند با اشاره به تمرکز بر آموزش و کسب مهارت‌های مشاغل بانوان سرپرست خانوار در تویسرکان افزود: این طرح از سال گذشته آغاز شده که امیدواریم امسال جدی‌تر و با تداوم ادامه یابد.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف خود در شهرستان تصریح کرد: باید رعایت قانون بانک‌ها در راستای کسب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات گام بردارند.

فرماندار شهرستان تویسرکان تعداد وام اشتغال پرداخت شده کمیته امداد به مددجویان زیر پوشش را در سال گذشته 373 مورد اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد تویسرکان تعداد خانوار زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان را 4 هزار خانوار دانست و اظهار کرد: یک‌هزار و 500 خانوار نیز در طول سال از حمایت‌های موردی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سعید حسینی خاطرنشان کرد: 420 یتیم، 700 دانش‌آموز و 100 دانشجو و طلبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد تویسرکان قرار دارند.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت به مددجویان گفت: سال گذشته یک‌هزار و 155 نفر از این آموزش‌ها برخوردار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار