همایش پیاده‌روی خانوادگی در کهگیلویه

به مناسبت هفته میراث فرهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 27 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، به مناسبت هفته میراث فرهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز از جلوی استادیوم آزادی دهدشت تا مجتمع فرهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه در شهر قدیم دهدشت برگزار شد.

این همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی استادیوم آزادی دهدشت آغاز و مسیر را به سمت میدان مرکزی و خیابان شریعتی طی کردند و با گردهمایی در مجتمع فرهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه مراسم اختتامیه برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط و شادابی، توسعه فرهنگ ورزش همگانی و آشنایی مردم با میراث گران‌بهای گذشتگان است.

سیاوش زمان با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم نقش به‌سزایی دارد.

زمان با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.

این همایش با همکاری اداره میراث فرهنگی، سپاه ناحیه کهگیلویه، اداره ارشاد، سازمان تبلیغات و هیئت همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار