راهکاری برای حل مشکل اشتغال جوانان استان

با شناخت بازار کار آموزش‏‎های مهارتی مورد نیاز از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در این استان صورت می‎پذیرد.
کد خبر: ۲۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 30 May 2016
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان با بیان اینکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال جوانان استان وجود دارد، گفت: آموزش‎های مهارتی به متقاضیان بر اساس نیازسنجی بوده و مطابق به نیاز بازار کار ارائه می‎شود.

به گزارش فارس، ظهر امروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان دیدار کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این دیدار با بیان اینکه مشکلات جدی در زمینه اشتغال جوانان استان وجود دارد، افزود: با شناخت بازار کار آموزش‏‎های مهارتی مورد نیاز از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در این استان صورت می‎پذیرد.

علیرضا مهرابی با اشاره به امکانات و تجهیزات آموزشی این اداره‌کل گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‏‎ای در تمام شهرستان‎های استان آمادگی ارائه آموزش‎های مورد نیاز به افراد را دارند.

وی اظهار کرد: آموزش‎های مهارتی به متقاضیان بر اساس نیازسنجی بوده و مطابق به نیاز بازار کار ارائه می‎شود تا زمینه اشتغال افراد مهیا شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان نیز با بیان اینکه آموزش‎های مهارتی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است، افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای استان همکاری و تعامل خوبی با کمیته امداد در ارائه خدمات و مهارت‏‎های آموزشی داشته است.

پیمان ترکمانه با اشاره به عملکرد کمیته امداد در سال گذشته افزود: در سال گذشته با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیش از 500 نفر از مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: امسال نیز ارائه مهارت‎های آموزشی به افراد زیر پوشش در برنامه کاری قرار دارد تا زمینه برای خودکفایی این افراد مهیا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار