تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی در استان البرز

کد خبر: ۲۴۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز از تشدید نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عباداله کامکار ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم‌های نظارتی به منظور نظارت بر فعالیت این واحدها در ماه مبارک رمضان فعال شده است.

وی ادامه داد: البته برای اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه هر نوع افزایش خودسرانه قیمت کالاها از سوی واحدهای صنفی تخلف محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: با تمامی متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود و مانع از ادامه فعالیتشان خواهد شد.

کامکار ادامه داد: متأسفانه برخی از ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش خرید مردم سوءاستفاده کرده و قیمت برخی از کالاهای پرمصرف در این ماه را افزایش می‌دهند که تخلف محسوب می‌شود لذا با ایجاد تیم‌های نظارتی تلاش داریم تا تخلفات در این زمینه صورت نگیرد.

وی بر افزایش نظارت‌ها بر نانوایی‌های آزادپز نیز تأکید کرد و بیان داشت: برخی از این نانوایی‌ها به بهانه آزادپزی در این ماه اقدام به گران کردن هر قرص نان کرده که این مهم نیز تخلف محسوب شده و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار