یک خطا هم در آستان قدس قابل پذيرش نيست

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به انتساب این مجموعه به ساحت قدسی حضرت رضا(ع)، یک خطا را هم در آستان قدس قابل پذیرش ندانست و بر لزوم به‌کارگیری بهترین و سالم‌ترین افراد در حراست و بازرسی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۵۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 29 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید مرتضی بختیاری در مراسم تودیع و معارفه مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی با اشاره به انتساب این مجموعه به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) و تأکید بر اینکه یک خطا هم در آستان قدس رضوی پذیرفته نیست، گفت: همه خدمت‌گزاران آستان قدس رضوی پای سفره مادی و معنوی حضرت رضا (ع) نشسته‌اند و باید اقتضائات بهره‌مندی از این نعمت را در نظر بگیرند، به همین دلیل تمام بخش‌های وابسته به این آستان نورانی باید از همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی منظم‌تر باشند.

وی به اهمیت اقدامات دو مجموعه حراست و بازرسی اشاره کرد و با بیان اینکه وظیفه بازرسی آستان قدس رضوی سنگین‌تر از سایر دستگاه‌هاست، افزود: این دو مجموعه «عیون» یک سازمان به‌حساب می‌آیند و باید بهترین و سالم‌ترین افراد در آن‌ها فعالیت کنند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی؛ مدیر سابق نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: ایشان از شخصیت‌های انقلابی و مبارز مشهد مقدس بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز همان روحیه را حفظ کرده و طی بیش از 20 سال فعالیت به‌عنوان مدیر بازرسی، خدمات بسیاری را به آستان قدس رضوی ارائه داده‌اند.

بختیاری همچنین به روایت برخی خاطرات مربوط به مبارزات انقلابی و شکنجه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی پرداخت و گفت: از این ‌پس، ایشان به‌عنوان عضو هیئت‌امنا و بازرس ویژه تولیت معظم به خدمت در آستان قدس رضوی ادامه می‌دهند.

وی از مصطفی فیضی؛ مدیر جدید بازرسی آستان قدس رضوی به‌عنوان چهره‌ای پرکار، پرانگیزه، انقلابی و ولایت‌مدار یاد و عنوان کرد: ایشان مسؤولیت‌هایی هم چون ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران را تجربه کرده‌اند و امیدواریم با عشق و ارادتی که به حضرت رضا (ع) دارند، بتوانند در این مسند نیز موفق باشند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی به احادیث و روایاتی در زمینه مبارزه نفس و عقل اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در شب‌های قدر باید از خداوند متعال بخواهیم که عقل بر ما حکم‌فرما شود، گفت: در این صورت فساد از بین می‌رود و مسائلی مانند دریافت حقوق‌های نجومی از بیت‌المال، آن‌هم در شرایطی که برخی هم‌نوعان ما ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند و با مشکلات جدی روزگار می‌گذرانند، مشاهده نمی‌شود.

منبع: پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار