قیام مردم فلسطین نماد مقاومت در برابر حقوق بشر آمریکایی است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: قیام مردم فلسطین نماد مقاومت و ایستادگی در برابر حقوق بشر آمریکایی است.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 30 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در همایش هنر ابزار برتر در معرفی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نزدیک به 6 دهه است که تسلیم توطئه رنگارنگ حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی نشده‌اند و با تمام هستی خود از حیثیت مسلمانان دفاع می‌کنند.

وی افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در یک اقدام هماهنگ و استثنایی در سال 1948 میلادی با به رسمیت شناختن تشکیل دولت صهیونیستی اشغالگر در سرزمین مقدس فلسطین مرتکب بزرگ‌ترین نقض حقوق بشری شدند و تا قیامت این لکه ننگ از چهره آنان پاک نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: قیام مردم فلسطین نماد مقاومت و ایستادگی در برابر حقوق بشر آمریکایی است.

دشتی گفت: آنچه که امروز در سرزمین اشغالی می‌گذرد مربوط به مسلمانان و خاص ملت فلسطین نیست، بلکه مربوط به تمامی بشریت بوده و حیثیت بشریت زیر سؤال رفته است؛ حیثیت و تشکیلات سازمان ملل متحد تحت تاثیر جنایت‌های آمریکا و اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات مجامع جهانی در محکومیت جرم و جنایات رژیم اشغالگر قدس کافی نبوده است، افزود: ملت مظلوم فلسطین با الهام از انقلاب اسلامی سرنوشت خویش را رقم خواهند زد و رویای سردمداران رژیم صهیونیستی را مبنی بر تشکیل حکومت نیل تا فرات به کابوس تبدیل خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: امروزه آمریکا به نماد بی‌اعتمادی، بی‌عدالتی، ظلم و ستم، کودک‌کشی، ملت‌کشی، مظلوم‌کشی، قلدری و بی‌ثباتی در دنیا تبدیل شده و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و رهایی از این سقوط خیلی سخت و حتی ناممکن خواهد بود.

دشتی ادامه داد: بهترین ابزاری که هنرمندان جهان اسلام می‌توانند برای معرفی چهره زشت و کریه استکبار جهانی و حقوق بشر آمریکایی به کار گیرند ابزار هنر است که باید از این ابزار بهترین استفاده را کرد.

وی در پایان گفت: مسلمانان جهان و هنرمندان متعهد باید هوشیار باشند و بدانند که گروه‌های افراطی تکفیری در جهان اسلام زاییده تفکر آمریکایی صهیونیستی در جهت انحراف افکار عمومی ملت مسلمان از مسئله اساسی فلسطین است، بنابراین مسلمانان باید با کنارگذاری برخی اختلاف‌های داخلی و فکری صف متحد در برابر توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی ایجاد کنند و از آرمان‌های مقدس خود دفاع کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار