دستگیری لات سابقه دار در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری شرور سابقه‌دار شیراز با تلاش مأموران قرارگاه صالحین خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 20 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری شرور سابقه‌دار شیراز معروف به «مجتبی خروس» خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مأموران قرارگاه صالحین که موردهای ویژه را پیگیری می‌کنند موفق به دستگیری این شرور تحت تعقیب شدند.

وی افزود: این فرد با باج‌خواهی، شرارت‌های متعدد، زورگیری، مجروح نمودن تعدادی از مردم و تشکیل باند اقدام به اخاذی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم می‌کرده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه مأموران این مجرم را در شهرک بهاران شیراز به‌ضرب گلوله دستگیر کرده‌اند خاطرنشان کرد: این شرور 32ساله که حدود 5 سال متواری بود دیشب در رویارویی با مأموران به‌سمت آنها حمله‌ور شده که مأموران با رعایت قانون به‌ضرب دو گلوله زانوی وی را مجروح کردند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک ماه گذشته سرقت‌های مهم 23 درصد، سرقت‌های مسلحانه 29 درصد، سرقت به‌عنف 11 درصد و درمجموع کل سرقت‌ها 19 درصد در استان فارس کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در یک ماه گذشته یک مورد گروگان‌گیری اتفاق افتاده است، عنوان کرد: آمار قتل نیز در یک ماه گذشته 7 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه جمع کل متوفیان تصادفات در ماه ابتدایی سال 37 درصد کاهش داشته است، افزود: در این مدت مصدومان تصادفات 3 درصد و کل تصادفات نیز 3 درصد کاهش یافته است.

سردار گودرزی با بیان اینکه تعداد متوفیان تصادفات برون‌شهری 36 درصد و متوفیان درون‌شهری 41 درصد کاهش یافته است تصریح کرد: تصادفات فوتی 28 درصد، تصادفات جرحی 1 درصد و تصادفات خسارتی 3 درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار