مهر و موم 20 واحد صنفی در آستارا

سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی گیلان با تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: رجب ماه بندگی خداوند است
کد خبر: ۲۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 20 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی گیلان با تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: رجب ماه بندگی خداوند است.

وی رجب و شعبان را ماه تمرین برای آمادگی ورود به ماه پر برکت رمضان عنوان کرد و افزود: رجب، شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تزکیه نفس هستند.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف سرقت به عنف در کمتر از 24 ساعت در استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس گیلان در پیشگیری از وقوع جرم عملکرد خوبی داشته و این امر موجب کاهش جرم در استان شده است.

وی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط توسط پلیس، خاطرنشان کرد: رعایت نظم و انضباط از اولویت‌های پلیس است و این امر نقش ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

قائدرحمتی قبول مسئولیت را برابر با پاسخ‌گویی ذکر کرد و گفت: سلامت اداری یکی از اولویت‌های ناجا محسوب می‌شود و باید به صورت ویژه در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

فرمانده انتظامی گیلان اعتماد، اقتدار و سلامت پلیس را نشان‌دهنده صداقت در امور مطرح کرد و یادآور شد: مردم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس هستند و صداقت و سلامت در اعمال موجب اعتماد جامعه می‌شود.

*مهر و موم 20 واحد صنفی در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه مذکور به مهر و موم 20 واحد صنفی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز با رویکرد برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر و سارقان در آستارا اجرایی شده است.

رحیم مهدی‌زاده به اقدام‌های اطلاعاتی و فنی گسترده در راستای اجرای طرح مذکور در آستارا اشاره کرد و افزود: طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی بر کاهش جرایم تاثیرگذار است ضمن اینکه فضای روانی مثبتی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی از دستگیری 24 نفر معتاد پرخطر و خرده فروش در راستای اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در آستارا خبر داد و بیان کرد: هفته گذشته با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعداد 20 واحد صنفی متخلف توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی در آستارا مهر و موم شده است.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به توقیف 115 دستگاه وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان، تصریح کرد: خودروهای مذکور به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی، تخلف‌های حادثه‌ساز، آلودگی صوتی، مزاحمت و ... توقیف و روانه پارکینگ شدند.

مهدی‌زاده بر ادامه طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در آستارا تاکید کرد و یادآور شد: طرح مذکور به منظور سالم‌سازی جامعه و جلب رضایت عمومی ادامه می‌یابد و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌ها تاثیرگذار است.

*کشف هروئین در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار نیز در جمع کارکنان انتظامی گیلان از کشف یک کیلوگرم هروئین از یک خودرو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشدید اقدام‌های کنترلی در محور مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

علی رمضانی با بیان اینکه راننده 39 ساله و سرنشین 33 ساله خودرو همراه با هروئین کشف شده بازداشت شدند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار