شناسايي 20مركز غيرمجاز آموزش فني وحرفه‌اي

معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی آموزش‌های زیرزمینی بدون مجوز و موازی کاری بخشهای خصوصی و دولتی را از آسیبها و مشکلات مهم این بخش ذکر کرد.
کد خبر: ۲۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 10 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، رضا سقاء خراسانی با بيان اين مطلب، گفت: نبود آمار مشخص از تعداد مراکز غیر مجاز آموزش های فنی و حرفه ای از کاستیهای مهم به منظور موثر با این مراکز محسوب می شود.

وی ادامه داد: 20 مرکز که به صورت غیرمجاز در مشهد به آموزش دوره های آموزشهای فنی و حرفه ای می پرداختند در یک سال گذشته شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

معاون اداره کل فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: برخی اداره ها و سازمانها هم به صورت موازی با مراکز فنی و حرفه ای مبادرت به برگزاری دوره های مشابه مهارتی می کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای گناباد نیز گفت: نخستین جشنواره مهارتی حرکت با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین اقشار مختلف و شناسایی مهارتهای دانش آموزان و دانشجویان به مدت پنج روز برگزار می شود.

غلامرضا علیخانی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره دست سازه های خود را در زمینه های مختلف مهارتی از جمله برق، تاسیسات، مکانیک، جوشکاری، روباتیک، الکترونیک، صنایع چوب، خیاطی و صنایع دستی در معرض نمایش و داوری قرار داده اند.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار