ابقاء رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل

مرتضی تاج مهر در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس این هیئت ابقا شد.
کد خبر: ۲۶۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 19 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر،صبح سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی اردبیل رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان به ضرورت فرهنگ‌سازی ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردمی تأکید کرد.

مرتضی تاجر مهر با بیان اینکه کمیته تحول و تعالی ورزش‌های همگانی تشکیل شده است، تصریح کرد: این کمیته متشکل از اساتید برجسته به دنبال توسعه ورزش‌های همگانی است و تاکنون ۱۱ جلسه تشکیل داده است.

وی افزود: علاوه بر این با تشکیل شورای ورزش‌های همگانی به ریاست استاندار اردبیل امید می‌رود ورزش‌های همگانی رشد و توسعه قابل توجهی در استان داشته باشد.

وی پیاده‌سازی مصوبات کمیته تحول و تعالی، توسعه رشته‌های ابلاغی فدراسیون، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده از توانمندی استان در جشنواره‌ها در کنار توسعه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت برشمرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان به برگزاری اولین همایش ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی در ۲۰ مهرماه اشاره و تصریح کرد: همچنین دو مهرماه برنامه پیاده‌روی همگانی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گفته تاج مهر توسعه ورزش همگانی نیازمند مدیریت همگانی است و به منظور تحقق آن برنامه‌ریزی جدی برای توسعه ورزش‌های همگانی در مدارس صورت می‌گیرد.

وی افزود: از ابتدای مهرماه بر اساس تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش برنامه‌های صبحگاهی با نظم ویژه اجرا شده و ورزش‌های همگانی در بین دانش آموزان فرهنگ‌سازی می‌شود.

گفتنی است دو نامزد در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی به طرح برنامه‌های خود پرداختند و با رقابت جواد بیدار و مرتضی تاج مهر، تاج مهر با کسب ۱۵ رأی از ۱۷ رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیئت منصوب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار