کشف 12بسته هروئین از معده یک زن در چالوس

در حین عملیات دستگیری یکی از این متهمان زنی 33 ساله، اقدام به بلع 12 بسته هروئین آماده فروش (جمعا 6گرم) کرده است.
کد خبر: ۲۷۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 09 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علیرضا قدیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی شناسایی دو عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان توسط پلیس انتظامی ، آنان روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: در حین عملیات دستگیری یکی از این متهمان زنی 33 ساله، اقدام به بلع 12 بسته هروئین آماده فروش (جمعا 6گرم) کرده است.

فرمانده انتظامی چالوس افزود: بسته های هروئین بلعیده شده با استفاده از اقدامات پزشکی از معده این خرده فروش مواد مخدر خارج شد.

سرهنگ قدیمی با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیر توزیع کنندگان مواد در سطح شهرستان با رویکرد پیشگیری اجتماعی ادامه خواهد داشت ، گفت: پلیس با همکاری مردم با هرگونه نا امنی و ناهنجاری های اجتماعی برابر قانون برخورد می کند.

وی همچنین از کشف تعداد 3 هزار عدد انواع دارو و مکمل های غذایی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این میزان کشفیات 4 میلیارد ریال براورد شده است.
فرمانده انتظامی چالوس گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و ایجاد فضایی امن اقتصادی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق طرح مقابله با قاچاق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قدیمی افزود: این نیرو ها با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت در 48 ساعت گذشته علاوه بر این مقدار دارو ، 12 کیلوگرم انواع پودر و مکمل های غذایی ، 200 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و یک هزار و 200 توپ انواع پارچه قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گفته وی ، در جریان این عملیات ها تعدادی متهم دستگیر شدند که پرونده آنان برای سیر مراحل قضایی تحویل دادگستری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار