ساختار جدید سازمانی شبکه های آبیاری شمال خوزستان عملیاتی شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از استقرار نمودار جدید تشکیلاتی در شرکت متبوع خود خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 11 August 2016
محمد اسلامی درباره این تشکیلات اظهار کرد: ساختار سازمانی قبلی مربوط به 10 سال قبل بود و بدلیل افزایش حوزه فعالیت شرکت و اضافه شدن شبکه کرخه شمالی، تغییر نمودار سازمانی اجتناب ناپذیر بود.
وی مهمترین ویژگی نمودار جدید سازمانی را تجمیع و کوچک سازی واحدهای ستادی و توسعه عناوین شغلی بخش بهره برداری عنوان کرد و گفت: اغلب جایگاه های شغلی جدید بدلیل واگذاری شبکه آبیاری کرخه شمالی و گسترش حوزه فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.
اسلامی، از تبدیل وضعیت شغلی 79 نفر از کارکنان بخش پیمانکاری نیز خبر داد و گفت: با موافقت سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما و تصویب هیئت مدیره شرکت بیش از 20 درصد نیروهای پیمانی شرکت در نمودار جدید سازمانی شرکت به کار گرفته شدند. همچنین مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت بهره برداری شمال خوزستان از برگزاری نشست های متعدد مشورتی با واحدهای مختلف شرکت جهت اجرای نمودار جدید سازمانی خبر داد و گفت: احکام پرسنلی 130 نفر از کارکنان صادر شده است و روند تطبیق جایگاههای شغلی همچنان ادامه دارد.
"امیر وحیدپناه" تبدیل وضعیت بخشی از نیروهای پیمانی را در سه دهه گذشته بی سابقه توصیف کرد و افزود: این اقدام، افزایش انگیزه و بهره وری شغلی و نیز بهبود معیشتی کارکنان را در پی خواهد داشت.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را با سطح زیر کشت بیش از 180 هزار هکتار بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار