خبرنگاران به کمک مسئولان بیایند

کد خبر: ۲۷۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 13 August 2016


فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جامعه گفت: انتظار می رود برای پیشبرد برنامه های اجرایی و فرهنگی،خبرنگاران به کمک مسئولان بیایند.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز شنبه درآیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردیس، افزود: اصحاب رسانه باید چشم و چراغ مردم باشند و برایپیشبرد اهداف والای نظام اسلامی و منافع ملی تلاش کنند .

قنبرزمانی با بیان اینکه متاسفانه تعداد اندکی از رسانه ها مطالبی دور از واقعیت را منتشر می کنند، بیان داشت : هدف اصلی رسانه انعکاس واقعیت های جامعه است، اما برخی از رسانه ها هدفشان تنها مطرح کردن افراد خاص و تخریب افرادی دیگر است.

وی افزود: آزادی بیان از مفاد قانون اساسی در نظام اسلامی است و باید افراد جامعه قدرت ادا کردن مطالب به حق خود را داشته باشند و اینجا نقش شما خبرنگاران برای انعکاس این مطالب بسیار حائز اهمیت است .

امام جمعه شهرستان فردیس، خبرنگاری را امانتداری و کاری ارزشمند خواند و گفت: خبرنگاری کار انسان فرهیخته و امانتدار است که می تواند بلندگو و صدای مردم باشد و مسئولان را در جریان مسائل و مشکلات بطن جامعه قرار دهد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: خبرنگار باید با وجود برخوردهای نامناسب و نامهربانی ها در انجام رسالت خود کوتاهی نکندو با نقد منصفانه بتواند کاستی ها را به مسئولان گوشزد کند.

وی ی همچنین از خبرنگاران خواست مثل همیشه کمک حال مسئولان باشند و تقاضای مردم در خصوص شورا و شهرداری مستقل و سایر نیازهای شهرستان را به گوش مسئولان استان برسانند.

در پایان از خبرنگاران شهرستان فردیس تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار