مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خبر داد:

افتتاح 99 پروژه برق‌رسانی در هفته دولت

به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از بهره‌برداری 99 پروژه برق‌رسانی استانی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 18 August 2016

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: در هفته دولت امسال، 99 پروژه برق‌رسانی در استان سمنان با اعتبار 48 میلیارد و 551 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در هفته دولت امسال، همچنین 24 پروژه بهینه‌سازی و نصب ایستگاه‌ها و تجهیزات توزیع برق به منظور تأمین برق مشترکان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در ادامه افزود: از کل پروژه های قابل افتتاح، 14 پروژه مربوط به بهسازی و تأمین روشنایی معابر و 61 پروژه مرتبط با احداث و اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف جهت ظرفیت‌سازی برای مشترکان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار داشت: همچنین در هفته دولت امسال، 24 پروژه بهینه‌سازی و نصب ایستگاه‌ها و تجهیزات توزیع برق به منظور تأمین برق مشترکان به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌زاده به مناسبت هفته دولت و دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید بیان کرد: مردم باید از خدمات صنعت توزیع برق استان به خوبی مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار