پاسخ دولت تدبیر و امید به منتقدان بی انصاف

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: اقدام و عمل در میدان خدمتگزاری و صبوری در مقابل بهانه جویی ها، بهترین پاسخ دولت تدبیر و امید به منتقدان بی انصاف است.
کد خبر: ۲۸۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ 30 August 2016

حجت الاسلام مجید انصاری دوشنبه شب در حاشیه همایش حاشیه نشینان زاهدان گفت: ایرانیان مردم هوشمندی هستند که مسئولان را با دقت و با رعایت انصاف نقد می کنند و بهانه جویی و تخریب های غیرمنصفانه عده ای سودجو علیه دولت را به روشنی تشخیص می دهند.
وی افزود: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران و کابینه وی در مقابل تخریب های مداوم مخالفان، آستانه تحمل بالایی دارند و خدمت رسانی دولت به مردم شریف ایران دولتمردان را از پرداختن به این حواشی بازداشته است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: من به عنوان معاون امور حقوقی و مجلس رئیس جمهوری سعی می کنم با روشنگری در باره خدمات ارائه شده از سوی دولت به مردم و اقدام و عمل، منتقدان بی انصاف را در مسیر توسعه کشور با دولت همسو کنم ولی در مواردی که احساس کنم حق ملت ایران با حق کشی و اهانت به رئیس جمهوری ضایع می شود طرح شکایت خواهم کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان در باره دیدگاهش نسبت به این استان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استانی پویا و پرنشاط است و هنگام ورود به این خطه احساس کردم این استان همانند کارگاهی فعال در همه زمینه هاست.
حجت الاسلام انصاری افزود: لطف، محبت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان باعث خشنودی من شد و سوغات خوبی را از اقدامات انجام شده در این خطه برای هیات دولت خواهم برد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت به زاهدان سفر کرد.
7323 / 6081

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار