روندنظارت برفرایند ثبت نام درمدارس ایوان تاسوم مهرماه

رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: روند نظارت مستمر و دقیق بر فرایند ثبت نام با توجه به ظرفیت مدارس تا سوم مهرماه که آغاز سال تحصیلی جدید است ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۹۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 05 September 2016
 رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: بیش از 90 درصد دانش آموزان این شهرستان به صورت الکترونیکی در سامانه سناد نام نویسی و خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند.
 
 
به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا پناهی اظهار کرد: این سامانه که به اختصار به نام سناد شناخته شده است از تابستان سال 1390 راه اندازی شده و وظیفه جمع آوری اطلاعات دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش و ثبت نام آنها در مدارس کل کشور را به عهده دارد.

وی افزود: سامانه سناد با تحت پوشش قراردادن ثبت نام دانش آموزان سراسر کشور در دوره های آموزشی مختلف از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای و کاردانش، برای اولین بار در کشور توانست دانش آموزان را به صورت متمرکز ثبت نام نماید.

پناهی یادآور شد: امکان نام نویسی اینترنی همه کتاب های درسی وجود ندارد و توزیع آنها در مقاطع ابتدایی توسط مدیران در مدارس از 15 شهریور ماه آغاز و والدین می توانند برای دریافت کتاب فرزندان خود به مدرسه اقدام کنند.

وی گفت: تنها کتاب های پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی نام نویسی سپس در مدارس مربوطه توسط مدیران توزیع می شوند سایر مقاطع از جمله پایه های راهنمایی و متوسطه اول و دوم می توانند کتاب های خود را از کتابفروشی ها تهیه نمایند.

وی در خصوص روند نظارت و بازرسی از مدارس این شهرستان اظهار کرد: بیش از 40 مورد بازدید توسط کارشناسان آموزش متوسطه اول و دوم، آموزش ابتدایی و ارزیابی عملکرد از مقاطع سه گانه تحصیلی در هر هفته صورت می گیرد.

پناهی عنوان کرد: روند نظارت مستمر و دقیق بر فرایند ثبت نام با توجه به ظرفیت مدارس تا سوم مهرماه که آغاز سال تحصیلی جدید است ادامه خواهد داشت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار