توافق شهرداری و برج سعیدیه برای احداث هایپرمارکت

هایپرمارکت براساس توافق بین مالکان برج سعیدیه و شهرداری احداث شده است.
کد خبر: ۲۹۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 07 September 2016
مالک فروشگاه کارنو در برج سعیدیه گفت: هایپرمارکت براساس توافق بین مالکان برج سعیدیه و شهرداری احداث شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا کریمی چهارشنبه 17 شهریورماه در کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی مسائل برج سعیدیه، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و احداث هایپرمارکت براساس توافقات و پرداختی‌ها بین مالکان و شهرداری بوده است، گفت: مجوز احداث هایپرمارکت در برج سعیدیه در سال 93 گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه هایپرمارکت براساس توافقات شهرداری و مالکان تشکیل شده است، افزود: در سال 90 پس از صدور مجوز احداث فروشگاه، براساس استعلامات پنج‌گانه پروانه کسب صادر شد.

وی تصریح کرد: پس از پلمب برج متوجه شدیم شهرداری تمایلی به تجاری کردن مکان موردنظر ندارد و اصرار دارد که فضا به پارکینگ تبدیل شود.

کریمی با بیان اینکه توافقات احداث هایپرمارکت مکتوب است، ادامه داد: پس از پلمب به ما گفته شد که نباید هایپرمارکت احداث شود.

وی بابیان اینکه متاسفانه با وجود قول شهردار مجوز ساخت پارکینگ ظرف 15 روز صادر نشد، عنوان کرد: چهارماه پیش جلسه‌ای در دفتر شهردار با حضور جمعی از مدیران تشکیل شد و در این جلسه دو ساعته مقرر شد، مالک یک میلیارد و 150 میلیون تومان در ازای صدور مجوز ساخت هشت طبقه پارکینگ پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار