آمادگی خیرین سلامت برای حضور در حاشیه شهر

رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت از آمادگی خیرین برای حضور در حوزه سلامت حاشیه شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 17 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این جلسه از سوی دکتر بصیری پور رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مشهد، بر كلان نگري طرح هاي درماني و سلامت  بخصوص در بخش خیرساز تاکید کرد و در این زمینه برخی نظرات و مشکلات خیرین حوزه سلامت را طرح نمود.

وی همچنین عنوان کرد: در شهر مشهد خلاء امکانات برای بخشی از مردم در مناطقی از شهر کاملا محسوس بوده و خیرین سلامت به کمک مسئولان و دست اندرکاران دولت و نظام آمده اند تا با نیت‌های خیر خود این خلاءها را پرکرده و بخشی از نیازهای این حوزه را تامین کنند.

وی از آمادگی خیرین برای حضور در حوزه سلامت حاشیه شهر مشهد خبر داد.

در ادامه این جلسه علیرضا کلاهان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مشهد گزارشی از برخی فعالیتهای مجمع به عنوان یک نهاد ارتباطی بین خیرین و بخش سلامت استان ارائه نمود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت و روسای مراکز درمانی خیریه در مجمع خیرین سلامت مشهد، بر حل مشکلات این موسسات در حوزه مجوزها، ارتباطات و تسهیلات تاکید کرد.

کلاهان هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت را پر کردن خلاء‌های حوزه بهداشت و درمان کشور خواند و اظهار کرد: خیرین سلامت یکی از نهادهای خودجوش مردمی است که بر مبنای نیت خیر دوستان خیر نیک اندیش شکل گرفته است.

وی افزود: سلامت موضوع مهمی در جامعه است و هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت پرکردن خلاءهای موجود در حوزه سلامت است.

کلاهان با بیان اینکه اقدامات مجمع خیرین سلامت تکمیل کننده اقدامات وزارت بهداشت و درمان است، گفت: امیدواریم اقدامات انجام گرفته بتواند بخشهایی از نیازهای مردم در این حوزه را پاسخ دهد.

در این جلسه همچنین دکتر مصطفی مهرابی بهار بر ضرورت همکاری دولت با خیرین و فراهم کردن زمینه همراهی موسسات خیریه مردم نهاد در حوزه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.

وی ادامه داد: اعمال خیر و صالح و ورود خیرین به حوزه سلامت می‌تواند غم و رنج و آلام مردم را کم کند و تا حد زیادی از میزان مرگ و میر بکاهد.

به گفته وی دولت در حوزه های مختلف همواره از کمکهای خیرین استفاده کرده و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز می تواند با همراهی خیرین سلامت مشکلات را به حداقل برساند.

وی با اشاره به نیاز استان به وجود پایگاه خدمات سلامت شهری و روستایی خواستار حمایت خیرین سلامت برای ایجاد این پایگاهها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار