اعلام اولويت های شهرداري براي تدوين پايان نامه

تابناک: مدير مطالعات و پژوهش شهرداري اصفهان از اعلام عناوين پيشنهادي حوزه هاي مختلف شهري جهت پايان نامه هاي دانشجويي خبر داد و اظهار كرد: اين عناوين از طريق پورتال شهرداري اصفهان به نشاني www.isfahan.ir براي علاقه مندان قابل دسترس است.
کد خبر: ۳۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 03 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ايمنا، سعيد ابراهيمي با بيان اين مطلب گفت: با جمع آوري نيازهاي پژوهشي حوزه هاي مختلف شهرداري اصفهان بيش از ۲۰۰ عنوان جمع بندي گرديده كه دانشجوياني كه در مقاطع تحصيلات تكميلي با اولويت دكتري علاقه مند به انتخاب موضوعات شهري جهت انجام پايان نامه هستند، مي توانند با انتخاب اين موضوعات از حمايت هاي شهرداري اصفهان بهره مند شوند.

وي افزود: اين عناوين از طريق پورتال شهرداري اصفهان به نشاني www.isfahan.ir براي علاقه مندان قابل دسترس است.
مدير مطالعات و پژوهش شهرداري اصفهان تصريح كرد: فرايند تدوين اين عناوين با نظر كارشناسان شهرداري و با دقت و تعيين اولويت ها انجام شده است .
ابراهيمي هر كدام از اين موضوعات را يك مسئله شهري قلمداد نمود و مشاركت پژوهشگران را در پرداختن به اين مسأله حائز اهميت و ارزشمند دانست و خاطر نشان كرد: از بدو تشكيل معاونت برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات در شهرداري اصفهان تاكنون نزديك به ۱۰۰ عنوان پايان نامه دانشجويي مورد حمايت قرار گرفته است.
وي اظهار داشت: شهرداري اصفهان براي حمايت از پايان نامه دانشجويي، توان علمي دانشجو را نيز در نظر مي گيرد و بر انجام پژوهش توسط او نظارت دارد تا در پايان استفاده كاربردي مناسبي از نتايج آن پژوهش انجام گيرد.
مدير مطالعات و پژوهش شهرداري اصفهان در خصوص سطح علمي و كيفيت پژوهشهاي انجام شده گفت: پايان نامه ها در جشنواره هاي كل استان با موضوع شهري شركت داده مي شود كه تاكنون نيز پايان نامه هايي از شهرداري اصفهان حائز مقام برتر در سطح كشور شده است.
ابراهيمي با اشاره به برگزاري قريب الوقوع اختتاميه سومين جشنواره آثار پژوهشي شهري شهرداري اصفهان افزود: در اين جشنواره نيز تعداد ۶۰۰ اثر پژوهشي دريافت شده كه از اين تعداد ۱۰۵ اثر به پايان نامه هاي دانشجويي تعلق دارد كه به زودي به آثار برتر اعلام و مورد تقدير قرار مي گيرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار