تخفیف ۳۰ درصدی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان

کد خبر: ۳۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 03 October 2016
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تخفیف ۳۰ درصدی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد و گفت: ۲۰ درصد از این تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و ۱۰ درصد مابقی، توسط ناشران اعمال می شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و 310 اُمین نمایشگاه استانی فردا(12 مهر) در نمایشگاه بین المللی رشت آغاز به کار می کند.

 

وی با بیان اینکه صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان ویژه این مراسم است تصریح کرد: نمایشگاه کتاب گیلان از 12 تا 17 مهر در 200 غرفه، عناوین مختلف کتب از 350ناشر استانی و کشوری را به معرض دید عموم می گذارد.

 

فاضلی از تخفیف 30 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: 20 درصد از این تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و 10 درصد مابقی، توسط ناشران اعمال می شود و ناشران می توانند بیشتر از 10 درصد نیز تخفیف قائل شوند.

 

وی با اشاره به افزایش بن خرید کتاب تصریح کرد: این میزان از 500 میلیون در سال گذشته به 650 میلیون تومان افزایش یافته است.

 

فاضلی تصریح کرد: علاقمندان می توانند با ارائه کارت ملی به شعبه بن کتاب مستقر در نمایشگاه از 20 تا 50 هزار تومان بن کتاب تهیه کنند.

 

وی تاکید کرد: این بن کتاب همزمان با نمایشگاه کتاب در کتابفروشی های طرف قرار داد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چون مهران، طاعتی، بدر، دیبا، شهر ایران، آفرینش، کادوس و غیره  قابل استفاده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ایاب و ذهاب این نمایشگاه خاطرنشان کرد: 10 اتوبوس شرکت واحد هر روز از ساعت 11 صبح تا 20 شب از میدان مصلی آماده خدمت رسانی به دوستداران کتاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار