دوست‌ دارم با امیری عنوان بهترین خط حمله لیگ را کسب کنیم

کد خبر: ۳۰۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 October 2016


مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز گفت: دوست دارم با علی امیری دیگر مهاجم اکسین، در پایان لیگ عنوان بهترین خط حمله را کسب کنیم.

امیر میربزرگی که تاکنون با زدن هشت گل عنوان آقای گلی لیگ آزادگان را به خود اختصاص داده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ما امسال با هدف صعود به لیگ برتر و شگفتی‌سازی در جام حذفی تمرینات سخت و فشرده‌ای را به طور مداوم انجام می‌دهد.

وی افزود: خوشبختانه اسکلت اصلی تیمی که سال گذشته به مقام قهرمانی در لیگ دسته دوم دست یافت حفظ شد و تعدادی بازیکن جدید که هم جوان و هم با تجربه هستند به جمع ما اضافه شد.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: در حال حاضر نتایج بسیار خوبی در لیگ آزادگان کسب کردیم و بازی نخست جام حذفی را هم به راحتی و بدون دردسر پشت‌سر گذاشتیم و امروز آماده ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان هستیم.

میربزرگی گفت: من هرگز به اعداد و ارقام توجه نمی‌کنم و معتقدم که آقای گلی را در پایان لیگ مشخص می‌کنند و اینکه امروز با هشت گل در صدر جدول گلزنان قرار دارم، چندان مهم نیست.

وی بیان داشت: علاقه شخصی من صعود اکسین به لیگ برتر و همچنین دست یافتن به عنوان بهترین خط حمله لیگ به همراه علی امیری است.

این بازیکن فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد افزود: فولاد در هفته‌های نخست لیگ نتایج خوبی نگرفت، اما در هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر آلومینیوم اراک را در خانه حریف شکست داد و به طور قطع از روحیه بالایی برخوردار هستند.

میربزرگی ادامه داد: به طور قطع آنها برای تکرار موفقیت خود به کرج می‌آیند، اما ما نیز تیمی نیستیم که به راحتی امتیازات بازی‌های خانگی را از دست بدهیم و برای تمام 9 بازی خانگی خود برنامه‌ریزی جدی داریم.

وی با اشاره به اینکه اکسین البرز هم اکنون تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده دوم قرار دارد، گفت: ما باید با پیروزی‌های پر گل در دیدارهای خانگی این فاصله را کم کرده و بار دیگر به صدر جدول باز گردیم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های اکسین البرز و فولاد یزد روز جمعه این هفته به میزبانی شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار